Wdrażamy kompleksowe systemy analityczne, pomagamy w optymalizacji ścieżek konwersji i kanałów komunikacji. Zapytaj o ofertę cenową!
Najważniejsze korzyści z wdrożenia analityki
Niezależnie od kanałów marketingowych jakie wykorzystuje Twoja firma, zawsze istnieje możliwość poprawy ich efektywności. Poprzez szczegółowe śledzenie efektów i kierowanie budżetu w najbardziej skuteczne działania reklamowe zwiększamy zwrot z inwestycji każdej kampanii.
Wiedza na temat zachowań klientów
Posiadając wiedzę o zachowaniach klientów możliwe jest zoptymalizowanie strony pod kątem łatwiejszego dokonywania konwersji i odnajdywania informacji. Poprawa UX witryny ma gigantyczny bezpośredni wpływ na sprzedaż.
Lokalizacja tzw. wąskich gardeł lejka sprzedażowego
Możliwość analizy lejka sprzedażowego umożliwia wychwytywanie elementów, które utrudniają finalizowanie konwersji przez klientów. Ich szybka identyfikacja oraz optymalizacja znacząco zwiększa szanse sprzedażowe.
Identyfikacja najlepszych podstron
Wiedząc, które podstrony najlepiej konwertują możesz wykorzystywać je jak strony docelowe Twoich kampanii marketingowych podnosząc tym samym współczynnik konwersji.
Zdefiniowanie najskuteczniejszych kanałów marketingowych
Pomiar skuteczności poszczególnych działań marketingowych daje możliwość inwestowania tylko w te kanały, które przynoszą największą konwersję, jednocześnie eliminująć małodochodowe kampanie.
Zwiększenie ROI
Optymalizacja wydatków na marketing wraz z poprawą użyteczności strony internetowej zwiększa zwrot z inwestycji w promocję firmy.
Znajomość kondycji witryny
Poprawnie działająca strona internetowa to fundament każdego działania marketingowego. Bez funkcjonującej witryny nawet największe nakłady finansowe nie będą miały możliwości przełożenia się na większe zyski.
Optymalizujesz lejek sprzedażowy
Analizując lejek sprzedażowy możesz w bardzo szybko wychwytywać i reagować na wszelkie nieprawidłowości. W ten sposób znacznie szybciej weryfikują się początkowe założenia ścieżki sprzedaży.
Lepsza koordynacja działań marketingowych
Webowe narzędzia analityczne takie jak Google Analytics 4 pozwalają na sprawdzanie skuteczności działań marketingowych w czasie rzeczywistym.
Poznajesz swoich klientów
Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom analitycznym możesz tworzyć precyzyjne profile swoich użytkowników. Wiesz skąd przychodzą, o jakich godzinach najczęściej kupują, poznajesz płeć, wiek a nawet zainteresowania.
Analityka internetowa - dla kogo?
Analityka internetowa zawsze była fundamentem skutecznych kampanii reklamowych, jednakże od roku 2020 kiedy wybuchła pandemia nabrała jeszcze większego znaczenia. W czasie kiedy większość ludzi zamknięta była w domach handel oraz usługi dostarczane przez internet przeżywały prawdziwy Boom. Wraz ze wzrostem liczby firm, które rozpoczęły sprzedaż przez internet, wzrosły również wydatki na reklamę online. Konsekwencją tych zmian jest znacznie bardziej zawzięta rywalizacja o pozyskanie klientów. Konkurencja w sieci stała się o wiele trudniejsza i kosztowniejsza.
Wdrożenie analizy działań marketingowych w internecie pozwala skutecznie zwiększać efektywność reklamy. Możliwość eliminacji słabo działających kanałów reklamowych i przekierowania budżetów w kierunku działań przynoszących satysfakcjonujące wyniki podnosi rentowność marketingu często nawet o ponad 50%.
Analityką internetową zainteresowani powinni być przede wszystkim właściciele, , dyrektorzy sprzedaży, menedżerowie i działy marketingu. To na tym szczeblu zazwyczaj zapadają decyzje na temat wysokości budżetów i akceptacji projektów kampanii reklamowych.
Analityka internetowa - jaką narzędzia wykorzystujemy?
Aby szczegółowo i rzetelnie mierzyć efektywność kampanii reklamowych w internecie trzeba uzbroić się w kilka specjalistycznych narzędzi oraz dokonać ich integracji ze stroną. Decydując się na Before After jako partnera w zakresie analityki internetowej, kwestie techniczne instalacji kodów śledzących oraz konfiguracji pozostawiasz naszym specjalistom.
Jako podstawowych narzędzi wykorzystujemy ekosystem Google
W celu pogłębienia analizy oraz uzupełnienia
danych wykorzystujemy również
Darmowa wycena
Zapoznamy się z Twoim biznesem, a następnie skontaktujemy, by wspólnie wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twoich potrzeb.
Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godziny. Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 11.00.
Wypełnij formularz odbierz wycenę
Twoje dane są bezpieczne