«
»
10/23/2015

Czy Google znów aktualizuje swój algorytm pozycjonujący?

Bezpłatna wycena pozycjonowania Twojej strony www

Zastanawiasz się ile może kosztować pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Wyślij do nas wiadomość - zazwyczaj odpowiadamy w ciągu kilku godzin!

Proszę o wycenę!

W tym artykule:

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, iż w ostatnim czasie Google wprowadza kolejne aktualizacje swojego algorytmu rankingowego. Śledząc społeczność webmasterów i SEO oraz informacje dot. rankingu witryn w Google można wnioskować, że poza codziennymi zmianami / aktualizacjami pozycji wprowadzono także inne zmiany w poprzednich tygodniach. Webmastersi, pozycjonerzy oraz nawet narzędzia do monitoringu odczuwają mocne sygnały świadczące o zmianach w algorytmie Google. Wiemy o tym, że Panda 4.2 jest wdrażana bardzo powoli i wskazywane symptomy mogą być efektem właśnie jej działalności. Jak wskazuje na to serwis Serach Engine Land, zmiany zauważone po 14 października faktycznie mogą być powiązane z właśnie z powolnym wdrażaniem Pandy, jednakże zaobserwowane zmiany pomiędzy 20 a 21 października już niekoniecznie muszą mieć cokolwiek z nią wspólnego. SEL zapytało wprost Google o to czy dokonali zmian w algorytmie, jednakże odpowiedzi na to pytanie nie uzyskali. SEL powiadamia o takich zmianach czasami nawet bez potwierdzania tego u źródła, ponieważ wystarczająco duża grupa webmasterów i specjalistów od SEO zauważa dowody na dokonywanie istotnych aktualizacji algorytmu. Byłoby nie fair nie informować o takich sytuacjach setek webmasterów, którzy zachodzą w głowę, dlaczego pozycje ich stron internetowych tak drastycznie spadły lub wzrosły w ostatnich dniach. Podsumowując, zauważono dwa osobne cykle aktualizacji w ostatnim tygodniu:
  1. Od 14 do 15 października, uważane są za efekty wdrażania aktualizacji Panda.
  2. Od 20 do 21 października, najprawdopodobniej są efektem nowych zmian i aktualizacji przeprowadzonych przez Google, które w połączeniu z Pandą dają się we znaki specom od pozycjonowania stron www.
Kamil Winiszewski
Kamil Winiszewski
Pasjonat ogólnopojętego marketingu internetowego. Od wielu lat zajmuje się SEO ale przez strach przed efektem Dunninga-Krugera nie ma śmiałości nazywania się ekspertem.

Powiązane wpisy

Zarezerwuj termin

bezpłatnej konsultacji SEO ze specjalistą

Wyślij formularz